Zásady vrácení peněz
Jak reklamovat zboží?
Odeslání zásilky kurýrem nebo poštou na adresu:
TEZAFASHION
Pokud je produkt vadný, ihned jej pošlete zpět a nepoužívejte ho. Při posílání balíku zadejte tel. číslo: +420 608 826 611
Krok 1
Vyplňte reklamační formulář ZDE. Nezapomeňte uvést své číslo účtu.
Krok 2
Zabalte zboží do krabice spolu s kopií faktury. Originální balení není nutné. Nepřijímáme zboží, které je špinavé, či mokré.
Krok 3
Balíček předejte dopravci. Osobní předání na této adrese není možné. Poštovné hradí zákazník, neposílejte na dobírku.
Krok 4
Dáme Vám vědět e-mailem, jakmile zboží dorazí. Reklamaci vyřídíme do 30 dnů a o výsledku Vás budeme informovat.